سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نیکوکار از کار نیک بهتر است ، و بد کردار از کار بد بدتر . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 96 دی 6 , ساعت 6:19 عصر

معرفی کاربردهای برش لیزری در صنعت تبلیغات

برش های لیزری کاربرد های بسیار زیادی دارند .ما در این مطلب به شما خواهیم گفت که یکی از مهمترین های این کاربرد ها در صنعتی بسیار مهم به نام تبلیغات است.بنابر این ادامه این مطلب را از دست ندهید تا بتوانید در امر تبلیغات بسیار مفید عمل کنید.

برش لیزری برای ساخت ویترین یا پنل‌های نمایشگاهی و یا تابلو های راهنمای ورودی ساختمان و طبقات از موادی مانند پلکسی گلاس ، یکی دیگر از کاربردهای لیزر در صنعت تبلیغات و بازاریابی است . تابلو هایی که اصطلاحا لیزری نامیده میشوند و با استفاده از قطعات پلکسی گلاس ساخته میشوند ، کاربرد زیادی در اماکن اداری و نمایشگاهی پیدا کرده اند.

با دستگاه های لیزر می توان روی انواع سطوح طرح های محتلف را اجرا کرد.
برای این کار نیاز به کمی خلاقیت است تا بتوان کارهای جدیدی را ارائه داد .
همچنین برای تولید کارت های ویزیت خاص و سفارشی می توان از دستگاه های حکاکی و برش لیزر استفاده کرد.

بررسی دستگاه حکاکی و برش لیزری در تبلیغات

دستگاه حکاکی و برش لیزری در تبلیغات ، تابلو سازی ،کارت ویزیت ، کارت عروسی و… با جنس های مختلف قابل استفاده است . می توان طرح ها را روی انواع سطوح از جمله چوب . مقوا . مولتی استایل .پارچه و … اجرا کرد و در آخر آنها را با هم کلاژ کرده و کارت های زیبایی خلق کرد.
یکی دیگر از کاربردهای دستگاه های حکاکی و برش لیزری ، درصنعت چاپ ، تبلیغات و بازاریابی میباشد. برای انجام برش یا حکاکی کافی است که طرح کامپیوتری آن آماده شده و سپس روی جنس مورد نظر برش یا حکاکی انجام شود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ