سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، سکوت را در سه جا دوست دارد :به هنگام خوانده شدن قرآن، به هنگام پیش رفتن به سوی دشمن، و به هنگام تشییع جنازه . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 95 شهریور 9 , ساعت 11:26 صبح

دستگاه حکاکی و برش لیزری در تبلیغات ، تابلو سازی ،کارت ویزیت ، کارت عروسی و… با جنس ها و متریال های متفاوت و مختلف مورد استفاده قار خواهد گرفت. می توان طرح ها را روی انواع سطوح از جمله چوب . مقوا . مولتی استایل .پارچه و … اجرا کرد و در آخر آنها را با هم کلاژ کرده و کارت های زیبایی خلق کرد.
یکی دیگر از کاربردهای دستگاه های حکاکی برش لیزری ، درصنعت چاپ ، تبلیغات و بازاریابی محیطی میباشد. برای انجام برش یا حکاکی کافی است که طرح اولیه و کامپیوتری آن بدون هیچ گونه محدودیتی در خط و خطوط طرح آماده شده و سپس روی جنس مورد نظر برش یا حکاکی صورت پذیرد.
از موارد متعارفی که از دستگاه های حکاکی لیزری برای هدایای تبلیغاتی استفاده میشود می توان به این موارد اشاره کرد: حکاکی خودکار ، حکاکی جا کلیدی ، حکاکی جاسوئیچی ، حکاکی ساعت ، حکاکی ماشین حساب ، حکاکی ماوس پد ، حکاکی جعبه ، حکاکی لیوان و غیره…
یکی دیگر از موارد استفاده از لیزر ، ساخت تابلو های لیزری (طرح نور) است. در این تابلو ها ، معمولا متن یا آرمی بر روی پلکسی گلاس شفاف حکاکی شده و با LED های قرمز یا سایر رنگ¬ها نوردهی می¬شود به صورتی که آرم یا متن درخشانی در تابلو دیده می¬شود.
برش لیزری برای ساخت ویترین یا پنل‌های نمایشگاهی و یا تابلو های راهنمای ورودی ساختمان و طبقات از موادی مانند پلکسی گلاس ، یکی دیگر از کاربردهای لیزر در صنعت تبلیغات و بازاریابی است . تابلو هایی که اصطلاحا لیزری نامیده میشوند و با استفاده از قطعات پلکسی گلاس ساخته میشوند ، کاربرد زیادی در اماکن اداری و نمایشگاهی پیدا کرده اند.

با دستگاه های لیزر می توان روی انواع سطوح طرح های محتلف را اجرا کرد.
برای این کار نیاز به کمی خلاقیت است تا بتوان کارهای جدیدی را ارائه داد .
همچنین برای تولید کارت های ویزیت خاص و سفارشی می توان از دستگاه های حکاکی و برش لیزر استفاده کرد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ