سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه خدا دوستی را بر خودْ دوستی مقدّم بدارد، در برابر سختی و دشواری مردم، خداوند او را بسنده باشد .بنده ام پیروی ام کن تا تو را مانند خود گردانم . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 96 آذر 4 , ساعت 1:8 صبح

 مولتی استایل چیست؟

مولتی استایل روشی جدید و راحت در راحتی طراحی های شما در زمینه ی دکوراسیونها که به هنر و خلاقیت زیادی نیاز دارد  بوجود آمده است. این شیوه ایی بسیار عالی و کاربردی در این زمینه است که کار را برای اکثریت راحت کرده . استفاده از متریال های آئینه ای در هنر دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان حائز اهمیت است و چون می توان کارهای خلاقانه زیبایی ارائه کرد، کاربرد زیادی دارد .
با استفاده از ماشین های لیزری می توان بسیاری از برش های مربوط به دکوراسیون و تزئینات ساختمانی را انجام داد و طرح های بسیار زیبایی را در این امر ایجاد کرد.
امروزه به دلیل گران بودن و همچنین سخت بودن اجرای طرح های برش بر روی آئینه ها از متریالی به اسم مولتی استایل استفاده می شود ، که سطحی آئینه ای شکل دارند اما بافت آنها از نوعی پلاستیک است که به راحتی می توان طرح های ظریف و پیچیده را روی آنها برش داد.
سرعت بالا وظرافتی که این ماشین ها در اجرای کار دارند سبب شده بیشتر طراحان و آرشیتکت ها از دستگاه های لیزری در اجرای ایده هایشان استفاده کنند .فقط نیاز به کمی خلاقیت و دید نوین هنری است تا بتوان طرح های زیبایی خلق کرد.

 برش و حکاکی لیزری استیکر و لیبل

دستگاه های لیزر قابلیت برش  و حکاکی لیزری انواع استیکر ها و لیبل ها را دارا هستند .
در گذشته برش استیکر با دست انجام می شد که این کار با دشواری های خاص خود همراه بود و هیچگاه کاملا صاف و یکدست برش داده نمی شد مخصوصا اگر کار تیراژ بود .
اما امروزه با آمدن نسل جدید دستگاه های لیزر این مشکل حتی در تعداد بالا هم برطرف شده و با سرعت و ظرافت چشمگیری اجرا میکند.
این دستگاه ها قابلیت زدن چاپ و برش لیزری همزمان را دارا هستند به این صورت که خطوط برش و حکاکی در نرم افزار کورل یا هر نرم افزار دو بعدی، طراحی شده سپس در نرم افزار لیزر تنظیمات لازم را داده تا روی جنس مورد نظر اجرا شود.
این دستگاه ها توانایی چاپ و برش بسیار دقیق لیبل و استیکر در سایز های متفاوت را دارا است.


جمعه 96 آذر 3 , ساعت 8:8 عصر

  برش های لیزری و کارت عروسی

داشتن بهترین ها در هر عرصه ی حق مشتریست.بنابر این شما به عنوان کسی که قصد دارد از کارت های عروسی استفاده کند باید به دنبال بهترین شیوه برای تولید این کارت ها باشد.من در این مطلب قصد دارم به شما اطلاعاتی درباره کارت هایی بدهیم که به کمک لیزر ها برش میخورند.

در روش های سنتی برای برش طرح های پیچیده بر روی کاغذ و مقوا و ساخت محصولاتی مانند کارت تبریک ، کارت عروسی، جعبه کادو و … ، از قیچی یا قالب های فلزی استفاده می شود. در صورت استفاده از قیچی ، سرعت کار پایین است و نمی توان کاغذ و مقوا را به صورت ظریفی برش داد. در صورت استفاده از قالب نیز زمان قابل توجهی صرف طراحی و ساخت قالب می شود و بعضا به خاطر قیمت بالای قالب ، برش تعداد معدودی ورقه کاغذ یا مقوا برای ساخت جعبه کادو یا غیره ، به صرفه نمی باشد.
دستگاه‌های لیزر توانایی برش هر گونه کاغذ و مقوا را با ظرافت بالا دارد و به خاطر سهولت تبدیل طرح برش به محصول برش خورده ، امکان تولید تعداد معدودی محصول (جعبه کادو یا هر محصول کاغذی یا مقوایی دیگر) نیز وجود دارد به گونه ای که طرح های پیچیده بسته بندی برای تعداد محدودی بسته را می توان با استفاده از دستگاه های برش لیزری با قیمت مناسب تهیه نمود.
امروزه برای حکاکی و برش کارت عروسی از دستگاه های حکاکی برش لیزری استفاده میشود. منظور از چاپ لیزر ، برش و حکاکی لیزری کارت توسط لیزر است. ساخت کارت های عروسی چوبی ، مقوایی و کاغذی در شکل های جدید چندی است در بازار ایران رواج پیدا کرده است .

مزایای برش لیزری کاغذ و مقوا به شرح زیر هستند:

قابلیت برش طرح‌های پیچیده
ظرافت و دقت بالای برش
کمترین میزان ضایعات در اتمام کار
سرعت و سهولت تبدیل طرح برش به محصول نهایی

عدم تولید ذره های کاغذ در محل برش خورده – لبه های صاف برش

مواد قابل اجرا:
MDF و چوب
کاغذ و مقوا
پلکسی
مولتی استایل

درباره ی فواید برش لیزری کارت عروسی 

• چشمگیر و متمایز بودن کارت های عروسی

• ظرافت بالای حکاکی
• امکان تولید حتی یک کارت
• بدون استفاده از مواد مصرفی (جوهر و …)

دستگاه های لیزر علاوه بر برش ، می توانند محصولاتی مانند جعبه کادو را حکاکی کنند و طرح های زیبا یا نام تولید کننده را بر روی کاغذ و مقوا درج نمایند.

  • به طور کلی ، موارد کاربرد لیزر برای برش کاغذ و مقوا عبارتند از:
  •   ساخت جعبه در تیراژ محدود
  •   ساخت محصولات کاغذی و مقوایی تزیینی در تیراژ محدود
  •   ساخت محصولات کاغذی و مقوایی در ابعاد بزرگ
  • ساخت محصولات کاغذی و تزیینی با طرح های ظریف و پیچیده (مانند کارت عروسی)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ