سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوش خویی، محبّت به بار می آورد و دوستی رااستوار می کند . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 95 شهریور 17 , ساعت 1:30 عصر

طراحی کارت ویزیت به وسیله دستگاه برش و حکاکی لیزری کارت صورت میگیرد که می توان گفت این دستگاه و روش استفاده از آن کاملا نو و جدید می باشد. طراحی انواع کارت عروسی، کارت تبریک، کارت دعوت با استفاده از ماشین برش و حکاکی چوب، MDF، پلکسی و مقوا و یا حتی فلز، قابل اجرا می باشد. با استفاده از دستگاه لیزر برش و حکاکی می توان انواع کارت ها را با طرح های زیبا و متنوع طراحی و حک کرد. در زیر نمونه ها را برای شما آورده ایم:

  • ساخت انواع کارت ویزیت و یا عروسی با چوب یا MDF (برش و حکاکی لیزری)
  • ساخت انواع کارت ویزیت و دعوت با پلکسی (دستگاه حکاکی و برش لیزری)
  • ساخت کارت ویزیت با مقوا (برش و حکاکی لیزری)
  • ساخت کارت ویزیت با لمینت یا مولتی استایل (حکاکی برش و لیزری)
  • ساخت کارت ویزیت با ورقه های نازک آلومینیومی (برش و حکاکی لیزری)

مزایای استفاده از لیزر برای طراحی کارت:

  • دارای قابلیت برش طرح‌های پیچیده
  • همراه با ظرافت و دقت بالای برش و حکاکی
  • داشتن کمترین میزان ضایعات در اتمام کار نسبت به روش های دیگر
  • سرعت و سهولت تبدیل طرح برش و حکاکی به محصول نهایی
  • لبه های صاف برش

دوشنبه 95 شهریور 15 , ساعت 2:3 عصر

یکی دیگر ار موارد استفاده دستگاه های برش و حکاکی لیزری، برش انواع چرم است.
این چرم‌ها برای ساخت کفش و کمربند، روکش مبلمان، کیف، تابلو، استفاده در دکوراسیون داخلی منازل، روی شلوار جین و اقسام لباس‌ها و همچنین در ساخت روکش ماشین‌ها کاربرد دارد. دستگاه‌های برش و حکاکی لیزری برای برش چرم، نیازی به قالب گیری ندارند و می‌توانند برش‌هایی بسیار صاف و تمیز بر روی چرم ایجاد کنند،
برش طرح‌های بسیار پیچیده با سرعت بسیار بالا از دیگر مزایای استفاده از ماشین حکاکی و برش لیزری می باشد. سرعت بالای برش توسط این دستگاه‌ها زمانی بیشتر به چشم می‌آید که شما بخواهید چندین لایه چرم و پارچه را با هم برش بدهید اینجاست که با سرعتی که این دستگاه‌ها دارند شما در مدت زمان کوتاهی می توانید خیلی از مواد خودتان را به راحتی برش بدهید.
این دستگاه‌ها نیازی به یک الگوی قالب ثابت ندارند و لازم نیست که برای هر نوع پارچه یا برشی قالب مخصوصی تهیه کنید. لبه‌های چرم و لباس و پارچه را بدون زدگی و کاملا صاف برش می‌دهند و کاری تمیز تحویل شما می‌دهند. که این به خاطر ظرافت و دقت بالایی این دستگاه‌ها است.
شما می‌توانید توسط دستگاه‌های برش و حکاکی لیزری، طرح‌های زیبا و منحصر به فردی را روی کیف و لباس و کفش حکاکی و برش لیزری کنید حتی می‌توانید چهره فرد خاصی را بر روی این مواد برش و حکاکی لیزری کنید و از آن به عنوان تزئئنات در منزل، فضای کار و بسیاری از مکان ها ی مختلف استفاده نمایید همچنین می توانید از آن به عنوان کادو در مناسب های مختلف به عزیزانتان هدیه دهید و مطمئناً همه از گرفتن این هدیه منحصر به فرد خوشحال خواهند شد.


چهارشنبه 95 شهریور 10 , ساعت 3:32 عصر

حکاکی و برش لیزر کارت عروسی

در روش های سنتی و روش هایی که قبلا مورد استفاده بود برای برش طرح های پیچیده بر روی کاغذ و مقوا و ساخت محصولاتی مانند کارت تبریک ، کارت عروسی، جعبه کادو و … ، از قیچی یا قالب های فلزی استفاده می شود. در صورت استفاده از قیچی ، سرعت کار پایین است و نمی توان کاغذ و مقوا را به صورت ظریفی برش داد. در صورت استفاده از قالب نیز زمان قابل توجهی صرف طراحی و ساخت قالب می شود و بعضا به خاطر قیمت بالای قالب ، برش تعداد معدودی ورقه کاغذ یا مقوا برای ساخت جعبه کادو یا غیره ، به صرفه نمی باشد و محدودیت یدر انتخاب مشتری ها بوجود می آید و حتی ممکن است مشتری به همین دلیل خریدش را انجام ندهد.
دستگاه‌های لیزر توانایی برش هر گونه کاغذ و مقوا را با ظرافت بالا دارد و به خاطر سهولت تبدیل طرح برش به محصول برش خورده ، امکان تولید تعداد معدودی محصول (جعبه کادو یا هر محصول کاغذی یا مقوایی دیگر) نیز وجود دارد به گونه ای که طرح های پیچیده بسته بندی برای تعداد محدودی بسته را می توان با استفاده از دستگاه های برش لیزری با قیمت مناسب تهیه نمود و دیگر هیچ محدودتی در انتخاب طرح نخواهیم داشت. حتی طرح هایی با خطوط منحنی زیاد و پیچیده نیز با دستگاه برش لیزری قابل انجام می باشد.
امروزه برای حکاکی و برش کارت عروسی از دستگاه های حکاکی برش لیزری استفاده میشود. منظور از چاپ لیزر ، برش و حکاکی لیزری کارت توسط لیزر است. ساخت کارت های عروسی چوبی ، مقوایی و کاغذی در شکل های جدید چندی است در بازار ایران رواج پیدا کرده است .

مزایای برش لیزری کاغذ و مقوا به شرح زیر هستند:

– قابلیت برش طرح‌های پیچیده
– ظرافت و دقت بالای برش
– کمترین میزان ضایعات در اتمام کار
– سرعت و سهولت تبدیل طرح برش به محصول نهایی
– عدم تولید ذره های کاغذ در محل برش خورده – لبه های صاف برش
مواد قابل اجرا:
MDF و چوب
کاغذ و مقوا
پلکسی
مولتی استایل

مزایای کارت های عروسی ساخته شده با لیزر :

• چشمگیر و متمایز بودن کارت های عروسی
• ظرافت بالای حکاکی
• امکان تولید حتی یک کارت
• بدون استفاده از مواد مصرفی (جوهر و …)

دستگاه های لیزر علاوه بر برش ، می توانند محصولاتی مانند جعبه کادو را حکاکی کنند و طرح های زیبا یا نام تولید کننده را بر روی کاغذ و مقوا درج نمایند.

  • به طور کلی ، موارد کاربرد لیزر برای برش کاغذ و مقوا عبارتند از:
  •   ساخت جعبه در تیراژ محدود
  •   ساخت محصولات کاغذی و مقوایی تزیینی در تیراژ محدود
  •   ساخت محصولات کاغذی و مقوایی در ابعاد بزرگ
  • ساخت محصولات کاغذی و تزیینی با طرح های ظریف و پیچیده (مانند کارت عروسی)

سه شنبه 95 شهریور 9 , ساعت 11:26 صبح

دستگاه حکاکی و برش لیزری در تبلیغات ، تابلو سازی ،کارت ویزیت ، کارت عروسی و… با جنس ها و متریال های متفاوت و مختلف مورد استفاده قار خواهد گرفت. می توان طرح ها را روی انواع سطوح از جمله چوب . مقوا . مولتی استایل .پارچه و … اجرا کرد و در آخر آنها را با هم کلاژ کرده و کارت های زیبایی خلق کرد.
یکی دیگر از کاربردهای دستگاه های حکاکی برش لیزری ، درصنعت چاپ ، تبلیغات و بازاریابی محیطی میباشد. برای انجام برش یا حکاکی کافی است که طرح اولیه و کامپیوتری آن بدون هیچ گونه محدودیتی در خط و خطوط طرح آماده شده و سپس روی جنس مورد نظر برش یا حکاکی صورت پذیرد.
از موارد متعارفی که از دستگاه های حکاکی لیزری برای هدایای تبلیغاتی استفاده میشود می توان به این موارد اشاره کرد: حکاکی خودکار ، حکاکی جا کلیدی ، حکاکی جاسوئیچی ، حکاکی ساعت ، حکاکی ماشین حساب ، حکاکی ماوس پد ، حکاکی جعبه ، حکاکی لیوان و غیره…
یکی دیگر از موارد استفاده از لیزر ، ساخت تابلو های لیزری (طرح نور) است. در این تابلو ها ، معمولا متن یا آرمی بر روی پلکسی گلاس شفاف حکاکی شده و با LED های قرمز یا سایر رنگ¬ها نوردهی می¬شود به صورتی که آرم یا متن درخشانی در تابلو دیده می¬شود.
برش لیزری برای ساخت ویترین یا پنل‌های نمایشگاهی و یا تابلو های راهنمای ورودی ساختمان و طبقات از موادی مانند پلکسی گلاس ، یکی دیگر از کاربردهای لیزر در صنعت تبلیغات و بازاریابی است . تابلو هایی که اصطلاحا لیزری نامیده میشوند و با استفاده از قطعات پلکسی گلاس ساخته میشوند ، کاربرد زیادی در اماکن اداری و نمایشگاهی پیدا کرده اند.

با دستگاه های لیزر می توان روی انواع سطوح طرح های محتلف را اجرا کرد.
برای این کار نیاز به کمی خلاقیت است تا بتوان کارهای جدیدی را ارائه داد .
همچنین برای تولید کارت های ویزیت خاص و سفارشی می توان از دستگاه های حکاکی و برش لیزر استفاده کرد.


شنبه 95 شهریور 6 , ساعت 2:6 عصر

حکاکی چوب با دست، کاری زمانبر، غیر دقیق و گرانقیمت است. در این مورد می‌توان از دستگاه های حکاکی لیزری استفاده نمود. در حال حاضر در بسیاری از کشورهای دنیا برای حکاکی تصاویر به روی چوب، ساخت قاب های تزیینی، ساخت فریم های چوبی تزیینی و سایر موارد از دستگاه های حکاکی لیزری مورد استفاده قرار می گیرد. برای تزیین درب ها، میزها و بوفه های چوبی نیز می توان از روش حکاکی لیزری استفاده نمود.
ویژگی‌های حکاکی لیزری چوب عبارتند از:
دقت و ظرافت بالای حین حکاکی که باعث می شود درصد خطا خیلی پایین بیاید
امکان حکاکی لیزری طرح های بسیار ظریف و با خط و خطوط پیچیده
تبدیل سریع و آسان طرح های اولیه به محصول نهایی
سطح حکاکی شده صاف و بدون خاک اره که باعث میشود کارگاهمان تمیز بماند و از نظر بهداشتی نیز خیلی بهتر است
امکان حکاکی با عمق های کم و زیاد برای زیباتر شدن محصول نهایی

کاربرد

حکاکی و برش لیزری نقوش برای تزئین انواع کابینت چوبی و ام دی اف
-حکاکی و تزئین کابینت های چوبی یا ام دی اف تزئین شده.
-حکاکی قاب عکس ام دی اف یا چوب.
-حکاکی درب چوبی تزئینی. با دستگاه لیزر می توان طرح های مختلف یا حتی انواع عکس را بر روی چوب حکاکی نمود. با این وصف می توان قاب هایی را که در میانه درب های چوبی تعبیه می شود با طرح های زیبا حکاکی نمود.
-حکاکی آرم سازنده مصنوعات چوبی روی محصول.
– حکاکی محصولات تزئینی چوبی.


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ