سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی خدا برای آن که چون خشمگین شود، بردباری کند، قطعی است [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 96 دی 7 , ساعت 8:55 عصر

سیستم خدمات حکاکی لیزر غیر فلزات

سیستمی لیزری وجود دارد به نام Epilog این سیستم بسیار فوق العاده در زمینه ی حکاکی است کار هایی که با این سیستم انجام میشود در طراحی بسیار ظریف و انجام آن برروی مواد مختلف میباشد.  این سیستم همانند یک پرینتر به رایانه شما متصل می شود و می تواند طرح هایی که شما با استفاده از برنامه های گرافیکی مختلف ایجاد کرده اید را برش دهد. کافیست اندازه کاغذ را به همان اندازه ای که قصد حکاکی اش را دارید تغییر دهید، تصویر مورد نظر خود را ایجاد نمایید و آن را به دستگاه لیزر بفرستید. همچنین می توان مواد بسیاری را با همین سیستم برش داد. بهترین روش برای توصیف نحوه عملکرد این لیزرها، مقایسه آن با مواردی همچون لیزرهاست. با استفاده از فناوری های مشابه، تصاویری که قرار است بر روی کاغذ پرینت شود گرفته می شود اما در عوض از پرتو لیزر CO2 برای حکاکی لیزری و برش لیزری مواد مختلف استفاده می شود.

 حکاکی لیزری واستفاده از لیزرهای CO2 

• لیزر از پرتوهای نور به عنوان ابزار حکاکی لیزری استفاده می کند. بنابراین هیچ بخشی از دستگاه در واقع موادی که باید بر روی آنها حکاکی لیزری شود را لمس نخواهد کرد.
• شما به سیستم های مخصوص برای نگهداری ماده مورد نظر نیاز ندارید. این موارد در دستگاه برش لیزری کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.
• حکاکی با لیزر یک نشانه ظریف و دائمی ایجاد می کند. تصاویر با رزولوشون 1200 نقطه در هر اینچ حکاکی می شوند.
• کیفیت حکاکی برای بازتولید گرافیک ها بی بدیل است.
• لیزر یک روش بسیار سریع برای سفارشی سازی محصولات فراهم می کند. با استفاده از سیستم های لیزری، می توانید یک نمونه تولید کنید، آن را در لیزر بگذارید و هر چقدر محصول که خواستید با آن حکاکی نمایید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ