سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس برای خدا، بابی از دانش را فرا گیرد تا به مردم بیاموزد، خداوند پاداش هفتاد پیامبر به او بدهد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 95 مهر 19 , ساعت 11:8 صبح

طراحی های کوچک برش لیزری- ایجاد تکه های بسیار کوچک

خدمات برش لیزری

زمانی که سفارش خدمات برش لیزر  از مشتری دریافت می شود،بایستی به جزیئات عملیات برش لیزر توجه زیادی شود، حتی  قطعات و بخش های کوچک  کار نیز باید در نظر گرفته شود.

تنها یک استثنا برای انواع دستگاه های لیزر وجود دارد و آن هم قطعات بسیار ریزی است که معمولا کوچکتر از 5 میلی متر هستند که ممکن است در بستر دستگاه برش لیزری گیر کنند.

موردی که در انجام کار با این قطعات کوچک وجود دارد به روش برش لیزری بر می گردد. ورقه ای از مواد قابل برش بر روی بستری قرار می گیرد که شبیه لانه زنبور می باشد. این ساختار باعث می شود ماده مد نظر بدون اینکه بیش از حد گرم شود در بستر قرار بگیرد و امکان آتش سوزی آن به حداقل برسد. البته این بستر معایبی نیز خواهد داشت و آن هم این است که قطعات بسیار ریز که برش لیزری داده می شوند در این لانه های زنبوری قرار می گیرند و گیر می کنند.

به عنوان یک قانون کلی در خدمات برش لیزر فلزات و برش لیزری غیر فلزات ، هر چیزی که اندازه کوچک تری داشته باشد ممکن است در این بستر گیر کند. اگر شما نیز چندین تکه کوچک در طراحی خود دارید، توصیه می کنیم طراحی های اضافی را بر روی ورقه خود قرار دهید تا در صورت از دست دادن برخی از آنها، بتوان از موارد دیگر استفاده نمود.

موارد دیگری که شاید بتواند راهنمای شما در استفاده از دستگاه های لیزر باشد به شرح زیر است

تعمیرات دستگاه لیزر

فروش دستگاه های حکاکی لیزری

پرداختکاری فلزات

خدمات حکاکی لیزر
پرینتر فلت بد

یکشنبه 95 مهر 11 , ساعت 3:22 عصر

چگونه لیزر بر روی سنگ حکاکی می کند؟

حکاکی با لیزر باعث می شود سطح سنگ ذوب شود. این لیزر به طور مستقیم بر روی مواد کار می کند. در نتیجه؛ طبیعتاً نیازی به تولید استینسل وجود نخواهد داشت.

آیا می توان سنگ را با لیزر برش داد و از دستگاه لیزر در این امر استفاده نمود؟

برش دادن سنگ با لیزر امکان پذیر نیست.

خدمات حکاکی لیزر

از چه موادی دیگر می توان برای اینکار استفاده کرد؟

حکاکی لیزری غیر فلزات

حکاکی بر روی سنگ معمولا از لیزرهای Co2  استفاده می شود. همچنین از این روش می توان برای حکاکی یا برش محدوده وسیعی از مواد دیگر همچون حکاکی لیزری چوب، شیشه، لاستیک؛ آکریلیک؛ پلاستیک؛ چرم، کاغذ،  پارچه یا فوم استفاده کرد.


سه شنبه 95 مهر 6 , ساعت 3:7 عصر

دستگاه های لیزر،در واقع کار  برش و حکاکی لیزری روی انواع متریال ها را انجام  می دهند که در این مقاله کاربرد های آن را خواهیم گفت.
ماشین برش و حکاکی  برای ساخت انواع وسایل تزئینی به کار میرود از قبیل ساخت انواع آلبوم و قاب عکس ، جعبه برای  ساخت آلبوم ها. به دلیل کیفیت  و سرعت بالای  دستگاه های لیزر برش و حکاکی ، تولید کنندگان این ماشین ها  را در مقایسه با  دستگاه های قبلی برتر می دانند..سرعت بالای این دستگاه ها برای کارهای ظریف بسیار مناسب  می باشد و علاوه بر این ،این کار با کیفیت عالی انجام می پذیرد. 
 از آنجایی که برش دستگاه حکاکی و برش لیزری بسیار  دقیق  است و همچنین با ظرافت این کار را انجام می پذیرد از این رو برای تولید وسایل تزیینی بسیار مفید است. زیرا به دلیل سرعت بالایی که در اجرا دارد می تواند در تولید، نقش به سزایی در تیراژ داشته باشد . از جمله خدمات برش لیزری ، برش چرم است که می توان برای ساخت انواع رو میزی از آن استفاده کرد.
برش چرم در رنگهای متنوع و مونتاژ آنها به یکدیگر طرح های خاصی را به وجود می آورند.
از دیگر قابلیت های دستگاه های لیزر ساخت وسایل تزیینی است مانند  جعبه دستمال کاغذی با سطل زباله سِت آن است. تنوع طرح ها ی این وسایل زیاد است به صورتی که می توان با مونتاژ دو جنس ، کار را زیباتر کرد و حتی روی جعبه، حکاکی و یا نگین کاری انجام داد.
 برای استفاده از دستگاه های لیزر  طرح مورد نظر را در یک برنامه دو بعدی میکشند و سپس آن را به نرم افزار لیزر آورده و روی جنس مورد نظر دستور حکاکی و یا برش را می فرستند.
سرعت بالا و ظرافت این دستگاه ها  دلیل محبوبیت  بالای آن هاست  به طوری که تولید کنندگان در کنار دستگاهای قبلی خود، خواستار استفاده از ماشین های لیزر هستند.چراکه این دستگاه ها در مقاسه با دستگاه های  قدیمی درصد خطا ی به صفر رسیده و پیچیده ترین طرح ها را در زمان کمی قابل اجراست.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ